Satış Sonrası Hizmetler

Müşteri Teknik Hizmetler Süreci

Müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler, yeni ürün geliştirme, stratejik yatırım planlamaları ve müşteri teknik hizmet süreçlerimizin temelini oluşturuyor. İlgili geri bildirimler ErdemirOnline üzerinden alınıyor ve inceleme sürecinin tüm aşamaları ile sonucu yine portal üzerinden takip edilebiliyor.

  • Geri Bildirim Alma

    Satış ve ürün ekiplerinin sürekli yaptığı mürşeti ziyaretleri ile ErdemirOnline sistemi üzerinden alınan müşteri geri bildirimleri titizlikle incelenir.

  • Ön Değerlendirme

    Müşteri geri bildirimleri geldikten sonra otomotiv OEM'de 48 saat içerisinde, diğer sektörlerde 8 iş günü içerisinde ön değerlendirme yapılır.

  • Teknik İnceleme

    Geri bildirimlerin niteliğine göre yerinde teknik inceleme, laboratuvar incelemeleri yapılır.

  • Çözümleme ve Ticari Mahsuplaşma

    İncelemeler sonucu aksiyonlar alınarak çözümlenir. Sonrasındaki ticari mahsuplaşmalar ise tamamen ErdemirOnline sistemi üzerinden çevrim içi gerçekleştirilir.